Cele mai multe gospodine aleg să prepare cât mai multe salate vara. Acestea sunt extrem de sănătoase. Vă prezentăm un preparat care se realizează rapid, ușor și este extrem de delicios.

Fasolea verde este foarte sănătoasă fiind bogată în vitamine și proteine. Este de asemenea folosită și în mai multe diete.

Rețetă salată de fasole verde cu maioneză și usturoi

Există mai multe rețete pentru acest preparat. Pentru salata clasică de fasole verde cu maioneză și usturoi aveți nevoie de puține ingrediente.

400 g de fasole verde, 100 g maioneză, 2-3 căței de usturoi, sare și piper după gust.

Mod de preparare 

Mai întâi se fierbe fasolea verde în apă cu sare. Aceasta este gata când păstăile sunt moi. Apoi le scurgem cu ajutorul unei site și se lasă la răcit.

Din maioneză și usturoi se face un sos. Nu uitați să pasați cățeii de usturoi. După ce fasolea s-a răcit se toarnă pe deasupra sosul de maioneză și se pune sare și piper după gust. Dacă doriți puteți adăuga și puțină zeamă de lămâie.

Se lasă la rece câteva ore, apoi poate fi servită.

Salată de fasole verde cu maioneză și smântână

Pentru această salată aveți nevoie de 500 g de fasole verde, 200 g smântână, 100 g maioneză, sare, piper.

Mod de preparare

Se pune fasolea verde la fiert în apă cu sare. După ce păstăile se moaie se scurge apa și se lasă la răcit.

Amestecam într-un bol smântâna, maioneza, usturoiul pisat, sarea și piperul. După ce fasolea s-a răcit turnăm pe deasupra sosul de maioneză și smântână. Salata se pune la frigider și se servește după câteva ore.

Păstăile de fasole pot fi tăiate dacă sunt prea lungi.

Maioneza pe care o folosiți o puteți cumpăra sau o puteți face în casă. Vă prezentăm mai jos o rețetă de maioneză de post.

Maioneză fără ou

Această rețetă este foarte simplă și poate fi realizată de orice gospodină. Aveți nevoie de câteva ingrediente: 2 cartofi, 100 g muștar dulce, lămâie, o lingură unde de cocos și o lingură de ulei de măsline.

Mod de preparare

Cartofii tăiați cuburi se pun la fiert în apă cu sare. După ce s-au fiert se pun în blender. Se adaugă muștarul, untul de cocos topit, uleiul de măsline și puțină zeamă de lămâie.

CITEȘTE mai multe articole interesante din categoriile NEWS, SPORT sau LIFE